Bardzo wydajny silnik 2-suwowyBardzo wydajny silnik 2-suwowy
Legendarny SuperJet jest napędzany 2-suwowym silnikiem o pojemności 701 cm3. Dwa gaźniki Mikuni® 38 mm zapewniają doskonałe doprowadzanie paliwa do jednostki napędowej, gwarantując natychmiastową reakcję silnika na otwarcie przepustnicy w całym zakresie prędkości obrotowej. Zamknięty układ spalania zapewnia bardziej równomierną dystrybucję mieszanki paliwowo-powietrznej, co przyczynia się do lepszego spalania, większej wydajności i niższego zużycia paliwa.
Lekki, wcinający się w wodę kadłub, z szeroką sekcją dziobową.Lekki, wcinający się w wodę kadłub, z szeroką sekcją dziobową.
Idealnie wyważony kadłub umożliwia wykonywanie bardzo ciasnych, dynamicznych skrętów i gwarantuje wyjątkowo dużą prędkość podczas płynięcia na wprost. Jest niezwykle lekki, idealnie profilowany i ma poszerzające przednią część kadłuba wbudowane redany. Umieszczone w przedniej części redany zwiększają stykającą się z wodą powierzchnię kadłuba, ułatwiając manewrowanie przy zachowaniu wyjątkowej stabilności.
Dopasowany tunel wlotowy pompy strumieniowej i cofnięta płyta ślizgowa
Dopasowany tunel wlotowy pompy strumieniowej i cofnięta płyta ślizgowa
W celu podniesienia stabilności dynamicznej i niezawodnego utrzymania toru jazdy przy równoczesnym zachowaniu ograniczonej wielkości kadłuba, płyta ślizgowa została cofnięta w przedłużenia linii wodnej kadłuba. Sama pompa również została przesunięta w kierunku rufy, zapewniając stabilny napęd nawet w trudnych warunkach.
Pompa strumieniowa o zwiększonym przepływie, ze skrętną dyszą kierunkową
Pompa strumieniowa o zwiększonym przepływie, ze skrętną dyszą kierunkową
Pompa strumieniowa o średnicy 144 mm została opracowana z myślą o zmaksymalizowaniu przepływu wody i zwiększeniu osiągów. Konstrukcja pompy SuperJet zapewnia doskonałe klejenie się wody i płynne przyspieszanie.
Śruba napędowa ze stali nierdzewnej zaprojektowana z wykorzystaniem wiedzy z wyścigówŚruba napędowa ze stali nierdzewnej zaprojektowana z wykorzystaniem wiedzy z wyścigów
Wykonana ze stali nierdzewnej śruba napędowa skutera SuperJet powstała we współpracy z profesjonalnymi zawodnikami. Dzięki wykorzystaniu analiz właściwości fizycznych płynów uzyskaliśmy niezwykle wydajną konstrukcję, znaną na całym świecie z doskonałego przyspieszenia i topowych prędkości.
Kolumna kierownicy z odciążeniem sprężynowymKolumna kierownicy z odciążeniem sprężynowym
Kolumna kierownicy z odciążeniem sprężynowym, jak również sama kierownica umożliwiają pełne wychylenie się sternika poza obrys kadłuba w zakręcie, w celu maksymalnego wykorzystania wyścigowego potencjału SuperJeta. Efektem jest pochylona do przodu pozycja, przyjmowana przez profesjonalnych zawodników, dająca komfort przewagi nad konkurencją.Informacje ze strony producenta

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *