Reading Time: 2 minutes
Bardzo wydajny silnik 2-suwowyBardzo wydajny silnik 2-suwowy
Legendarny SuperJet jest napędzany 2-suwowym silnikiem o pojemności 701 cm3. Dwa gaźniki Mikuni® 38 mm zapewniają doskonałe doprowadzanie paliwa do jednostki napędowej, gwarantując natychmiastową reakcję silnika na otwarcie przepustnicy w całym zakresie prędkości obrotowej. Zamknięty układ spalania zapewnia bardziej równomierną dystrybucję mieszanki paliwowo-powietrznej, co przyczynia się do lepszego spalania, większej wydajności i niższego zużycia paliwa.
Lekki, wcinający się w wodę kadłub, z szeroką sekcją dziobową.Lekki, wcinający się w wodę kadłub, z szeroką sekcją dziobową.
Idealnie wyważony kadłub umożliwia wykonywanie bardzo ciasnych, dynamicznych skrętów i gwarantuje wyjątkowo dużą prędkość podczas płynięcia na wprost. Jest niezwykle lekki, idealnie profilowany i ma poszerzające przednią część kadłuba wbudowane redany. Umieszczone w przedniej części redany zwiększają stykającą się z wodą powierzchnię kadłuba, ułatwiając manewrowanie przy zachowaniu wyjątkowej stabilności.
Dopasowany tunel wlotowy pompy strumieniowej i cofnięta płyta ślizgowa
Dopasowany tunel wlotowy pompy strumieniowej i cofnięta płyta ślizgowa
W celu podniesienia stabilności dynamicznej i niezawodnego utrzymania toru jazdy przy równoczesnym zachowaniu ograniczonej wielkości kadłuba, płyta ślizgowa została cofnięta w przedłużenia linii wodnej kadłuba. Sama pompa również została przesunięta w kierunku rufy, zapewniając stabilny napęd nawet w trudnych warunkach.
Pompa strumieniowa o zwiększonym przepływie, ze skrętną dyszą kierunkową
Pompa strumieniowa o zwiększonym przepływie, ze skrętną dyszą kierunkową
Pompa strumieniowa o średnicy 144 mm została opracowana z myślą o zmaksymalizowaniu przepływu wody i zwiększeniu osiągów. Konstrukcja pompy SuperJet zapewnia doskonałe klejenie się wody i płynne przyspieszanie.
Śruba napędowa ze stali nierdzewnej zaprojektowana z wykorzystaniem wiedzy z wyścigówŚruba napędowa ze stali nierdzewnej zaprojektowana z wykorzystaniem wiedzy z wyścigów
Wykonana ze stali nierdzewnej śruba napędowa skutera SuperJet powstała we współpracy z profesjonalnymi zawodnikami. Dzięki wykorzystaniu analiz właściwości fizycznych płynów uzyskaliśmy niezwykle wydajną konstrukcję, znaną na całym świecie z doskonałego przyspieszenia i topowych prędkości.
Kolumna kierownicy z odciążeniem sprężynowymKolumna kierownicy z odciążeniem sprężynowym
Kolumna kierownicy z odciążeniem sprężynowym, jak również sama kierownica umożliwiają pełne wychylenie się sternika poza obrys kadłuba w zakręcie, w celu maksymalnego wykorzystania wyścigowego potencjału SuperJeta. Efektem jest pochylona do przodu pozycja, przyjmowana przez profesjonalnych zawodników, dająca komfort przewagi nad konkurencją.Informacje ze strony producenta

Similar Posts